آثار روانی نگاه ابزاری در استخدام خانم‌ها | خلأ امنیت روانی در محیط کار به پله نخست استخدام یا همان آگهی جذب رسیده است پیگیری لایحه الحاق ایران به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی «مهربانو»؛ پویش مهربانی و ایثار با اهدای خون بانوان تربیت با تئاتر | «رستن»، نمایشی زنانه در جستجوی حقیقت شانزدهمین نشست سالانه «روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان» | حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود در پیاده‌روی اربعین، مهمانی آداب‌دان باشیم از آن استقبال سرد تا این جاودانگی محض! نایب‌قهرمانی بانوان خراسانی در والیبال‌نشسته قهرمانی کشور نرمش‌هایی برای کمردرد‌های عصبی خاطره انگیز مثل خیابان یازدهم شرقی سعادت آباد یکی داستان است پر آب چشم گاهی خریدار حال هم باشیم بانوانی که روز‌های ملتهب جنگ تحمیلی را پوشش خبری دادند هیچ روزمان شبیه دیروز نیست استکان‌های نقره‌ای که دست به‌دست شد نقش مؤثر رسانه «شهربانو» در روایت بانوان شهر مشهد + فیلم حجاب‌استایل‌ها؛ تهدیدی برای پوشش اصیل اربعین درخشش والیبالیست مشهدی در حوالی هیمالیا! طوبی خانم، گنجینه صبر و عاشقی به مناسبت سالروز درگذشت مادر رهبر معظم انقلاب | خاطره مقام معظم رهبری از مادرشان
سرخط خبرها
نمایش محصولات ویژه سفر اربعین در بازارچه «مادران ارزش آفرین»

نمایش محصولات ویژه سفر اربعین در بازارچه «مادران ارزش آفرین»

  • کد خبر: ۲۴۲۵۸۶
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
نمایشگاه و بازارچه عرضه محصولات و توانمندی‌های «مادران ارزش آفرین» ویژه محرم و صفر در مشهد برپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این نمایشگاه با موضوع تخصصی محرم و صفر و ارائه محصولات مورد نیاز سفر اربعین از ۱۱ مرداد ماه سال جاری به مدت پنج روز در محل باغ اردوگاه خاتون برگزار شده است. 

اکران فیلم سینمایی «رستاخیز»، تعزیه خوانی و قرعه کشی روزانه میان شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

علاقمندان برای تماشای رایگان فیلم سینمایی «رستاخیز» می‌توانند به صورت گروهی و انفرادی شرکت کرده و تعداد نفرات خود را به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۵ ارسال نمایند.

نمایش این فیلم جمعه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه خواهد بود. همچنین برنامه تعزیه خوانی در روز‌های ۱۱ و ۱۳ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا اجرا می‌شود.

نمایش محصولات ویژه سفر اربعین در بازارچه «مادران ارزش آفرین»

گفتنی است نمایشگاه تخصصی محرم و صفر و محصولات تخصصی ویژه سفر اربعین «مادران ارزش آفرین» به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از برنامه‌های آن استفاده نمایند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.